Antena 3 CNN Economic Cum obțineți banii înapoi pentru un zbor anulat | Situațiile în care firma oferă mâncare, apă, cazare și transport

Cum obțineți banii înapoi pentru un zbor anulat | Situațiile în care firma oferă mâncare, apă, cazare și transport

Delia Bulgaru
1 minut de citit Publicat la 10:10 19 Iun 2022 Modificat la 10:20 19 Iun 2022
compensatii zbor anulat
Cum obțineți banii înapoi pentru un zbor anulat | Situațiile în care firma oferă mâncare, apă, cazare și transport Sursa foto: hepta

Pentru orice zbor anulat, însă, companiile aeriene trebuie să restituie banii clienților, chiar dacă au oferit o cursă alternativă. 

Prevederea există în jurnalul oficial al Uniunii Europene, iar dreptul ne-a fost reamintit de către Paul Anghel, președintele ANPC, într-o postare pe Facebook. 

Așadar, dacă ați avut un zbor care a fost anulat, compania aeriană este obligată să restituie banii în termen de 7 zile, însă decompensarea unui bilet poate fi de cel mult 600 de euro și se calculează în funcție de distanța care trebuie parcursă în zbor. 

De asemenea, când o călătorie aeriană are o întârziere mai mare de 2 ore, firma de transport trebuie să asigure pentru pasageri mâncare, apă, cazare și transport, dacă este nevoie. 

În situația în care compania aeriană nu răspunde solicitării dumneavoastră de a vă restitui suma de bani sau de a vă oferi hrană, apă sau cazare, vă puteți adresa ANPC, dar și Centrului European al Consumatorilor din România. 

Haos pe aeroport: Oamenii sunt nevoiți să doarmă pe jos, pe Aeroportul Henri Coandă din București

Este haos pe aeroporturile din țară din cauza lipsei de personal. Oamenii sunt nevoiți să stea ore întregi la rând.

Pe Aeroportul Henri Coandă din București, oamenii au fost nevoiți să doarmă direct în aeroport, să aștepte zeci de ore pentru a se îmbarca. 

Traficul este din ce în ce mai aglomerat pe aeroporturile din țară, iar unul dintre principalele motive este legat de lipsa de personal.

 

×
x close