×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Decizie radicală luată de conducerea Twitter. Ce utilizatori vor fi cei mai afectați

30 Oct 2019   •   23:50
Decizie radicală luată de conducerea Twitter. Ce utilizatori vor fi cei mai afectați  106
Foto: Pixabay.com

Directorul executiv şi co-fondatorul Twitter Jack Dorsey a anunţat miercuri că reţeaua socială nu va mai accepta niciun fel de publicitate cu caracter politic, decizie ce va intra în vigoare pe 22 noiembrie, informează AFP şi Reuters.

"Am luat decizia de a înceta orice tip de publicitate cu caracter politic pe Twitter la nivel global. Considerăm că audienţa mesajului politic ar trebui câştigată, nu cumpărată", a anunţat într-o postare pe Twitter Jack Dorsey.

În timp ce publicitatea pe internet este incredibil de puternică şi foarte eficientă pentru agenţii de publicitate comerciali, această forţă generează riscuri semnificative în politică, unde poate fi folosită pentru a influenţa voturi ce pot afecta viaţa a milioane" de persoane, a precizat Dorsey.

El a explicat că un mesaj politic câştigă audienţă graţie abonamentelor la un cont sau a preluării altor postări."Să plăteşti pentru a avea audienţă elimină această alegere şi impune oamenilor mesaje politice perfect optimizate şi cu ţintă precisă", a apreciat Dorsey, adăugând: "apreciem că această decizie nu trebuie să fie poluată de bani".

Alegerea conducerii Twitter este foarte diferită de cea a Facebook-ului. Mark Zuckerberg a apărat recent decizia publicării de mesaje politice pe reţeaua sa, inclusiv în cazul unor minciuni sau neadevăruri, invocând respectarea libertăţii de exprimare.

Twitter, la fel ca Facebook sau Google, obţine cea mai mare parte a veniturile din publicitate, care poate fi foarte bine direcţionată către anumite categorii de public ca urmare a colectării datelor utilizatorilor.

Executivul Twitter a declarat că detaliile complete ale noii politici, precum şi excepţiile, vor fi comunicate până pe 15 noiembrie şi aplicate începând cu 22 noiembrie.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati