×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETĂ. Cura de slăbire de opt ore. Mănânci orice și slăbești până la 10 kilograme

12 Aug 2019   •   20:30
DIETĂ. Cura de slăbire de opt ore. Mănânci orice și slăbești până la 10 kilograme 132
Foto: Pixabay.com

DIETĂ. Potrivit celor doi, se pare că persoana care vrea să slăbească poate mânca orice şi oricât, atât timp cât se încadrează în intervalul de opt ore pe zi pe care l-a stabilit în prealabil. Dacă e respectată această simplă regulă, atunci acul cântarului va indica mai puţin cu până la două kilograme şi jumătate cu fiecare săptămână ce trece.

DIETĂ. Avantajul principal al acestei cure este că nu trebuie să vă abţineţi de la nimic. Consumaţi cu încredere alimentele preferate, dar nu toate o dată, ci doar pe parcursul a opt ore din cele 24 ale zilei. Ideal e să alegeţi un interval orar pe care să îl respectaţi, de exemplu 9:00-17:00 sau 11:00-19:00. Dieta este convingătoare, iar programul în sine, destul de simplu de manevrat, astfel încât cercetătorii care au studiat acest mod de alimentaţie au pus chiar şi ei dieta în practică. Şi a dat rezultate uimitoare: nu e vorba doar despre o scădere în greutate, ci despre reducerea riscului bolilor de inimă şi al diabetului, plus încetinirea procesului de îmbătrânire.

DIETĂ. Hrana consumată în afara orelor recomandate nu mai e procesată de corp, şi astfel apare grăsimea în jurul coapselor ori abdomenului. Dar iată ce spun despre asta chiar autorii cărţii: „Apariţia luminii artificiale a dus şi la extinderea artificială a perioadei în care mâncăm. Ritmurile noastre circadiene sunt dotate cu un semn «stop» natural şi ne lovim de acest semn aproape în fiecare zi. Intervalul extins distruge starea bună a sistemului digestiv şi intervine în hormonii şi enzimele care îl conduc”.

DIETĂ. Mai mult, o ipoteză prezentată în carte spune că diabetul este cauzat de faptul că stăm treji până noaptea şi că mâncăm la ore târzii, aceleaşi obiceiuri nesănătoase făcându-se vinovate şi de statisticile alarmante ale persoanelor obeze din Statele Unite.


DIETĂ.Un alt argument adus în favoarea dietei este distanţa mare de la cină până la micul dejun. Dacă totul se respectă ca la carte, atunci ar trebui să vorbim despre 16 ore de „pauză”, de care stomacul se bucură în tihnă şi se ocupă de digestie.

Sursa: doctorulzilei.ro

    Citeşte mai multe despre:  

  • dieta

sati