Dietă olandeză! Cum să mănânci puțin fără să te înfometezi
×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Dietă olandeză! Cum să mănânci puțin fără să te înfometezi

de 17 Iul 2018   •   17:15
Dietă olandeză! Cum să mănânci puțin fără să te înfometezi 132

Dieta olandeză te ajută să slăbeşti fără să te înfometezi. Este un regim alimentar care se realizează timp de o săptămâna. 

Prima zi

    Mic dejun: se poate elege varianta 1 care constă în 2 căni de ceai, 1-2 biscuiţi şi o cană mică de suc de fructe sau varianta 2 care cuprinde o ceaşcă de cafea, o brioşă şi un fruct la alegere.
    Prânz: 2 sandwich-uri cu şuncă, felii de roşii şi ceapă şi o cană de lapte semi-degresat.
    Cină: 100 g carne slabă la grătar, sparanghel şi 2-3 linguri piure de cartofi. La desert un iaurt, o limonadă sau un pahar suc de fructe.

A doua zi

    Mic dejun: un sandwich, 20 g brânză, o felie de salam şi o cană de ceai; sau se poate alege varianta 2 care constă din o ceaşcă de cafea, un fruct şi 1-2 biscuiţi.
    Prânz: o felie de pâine cu brânză topită, o cană de lapte, un fruct (de ex. kiwi); sau o porţie de supă cu o felie de pâine şi o cană de ceai.
    Cină: o pârjoală, 90 g brânză, 2 cartofi fierţi sau câteva linguri piure din cartofi. Desert: un fruct, o limonadă, o cană de ceai.

A treia zi

    Mic dejun: un iaurt cu cereale, o cană de ceai sau un pahar de suc de portocale; sau o ceaşcă de cafea, o felie de tort şi un fruct mic la alegere.
    Prânz: 2 sandwich-uri cu muşchi de vită sau porc, sau o felie de pâine cu puţină carne de porc, o cană de ceai.
    Cină: o cană de iaurt, un fruct, o limonadă.

A patra zi

    Mic dejun: 2 sandwich-uri, 20 g brânză topită, o cană de ceai; sau o ceaşcă de cafea, 1-2 biscuiţi, un fruct.
    Prânz: 2 sandwich-uri cu şuncă afumată, salată de roşii şi castraveţi, o cană de lapte semi-degresat; se poate alege şi o cană de supă şi o cană de ceai.
    Cină: carne de miel cu usturoi, garnitură de piure de cartofi şi broccoli, un pahar de vin roşu, sau o cană de iaurt, un fruct, o limonadă.

A cincea zi

    Mic dejun: 100 g brânză de vaci, o cană de ceai; sau o ceaşcă de cafea, o felie de tort şi un fruct.
    Prânz: 2 sandwich-uri cu marmeladă de portocale, o cană de lapte; sau o cană de supă, o cană de ceai.
    Cină: 600 g peste cod preparat la cuptor la temperatura de 190 grade, cu sare, ceapă, puţin usturoi, suc de lămâie sau carne de vită cu roşii, măsline, pătrunjel. Se mănâncă cu salată de legume şi se bea limonadă.

A şasea zi

    Mic dejun: un sandwich cu puţină brânză şi salam, sau cu o felie de carne friptă şi o cană de ceai. Se poate alege şi variata a doua cu o ceaşcă de cafea cu 1-2 biscuiţi şi un fruct.
    Prânz: 2 sandwich-uri cu salam crud, un ou fiert şi o cană de lapte semi-degresat; mai târziu se bea o cană de ceai, sau o cană de supă.
    Cină: o porţie de supă de roşii, 30 g carne de vită la grătar, o salată din 3 roşii şi o ceapă, 2 linguri de piure de cartofi; sau o friptură la cuptor, o cană de lapte semi-degresat, o limonadă.

A şaptea zi

    Mic dejun: o felie de pâine cu omletă şi roşii, o cană de suc de portocale, o cană de ceai; sau o ceaşcă de cafea cu 1-2 biscuţi şi un fruct.
    Prânz: 2 sandwich-uri cu cârnaţi sau şuncă, cu ketchup sau un iaurt, o cană de supă, o cană de ceai.
    Cină: se prăjeşte 100 g carne de porc, se adaugă 100 g ciuperci, o ceaşcă de bulion, o lingură de făină, puţin piper, sare şi pe deasupra se presară 30 de brânză. Se bea un pahar de vin sau o limonadă. Ca desert este recomandat un fruct.

Sursa: bodygeek.ro

sati