×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Dieta Serenei Williams. Secretul prin care sportiva a scăpat de toate kilogramele în plus

03 Iul 2018   •   16:51
Dieta Serenei Williams. Secretul prin care sportiva a scăpat de toate kilogramele în plus 132
Pixabay

Tenismena americană Serena Williams, în vârstă de 36 de ani, a dezvăluit dieta strictă pe care a urmat-o pentru a-şi recăpăta formele după ce a dat naştere primului său copil.

Dieta Serenei Williams:
Mic dejun

Serena ia micul dejun devreme. Acesta este format dintr-o ceaşcă de ovăz, căpşuni şi unt de migdale.

Gustare

De obicei preferă sandwich-uri de legume sau pâine integrală cu unt de migdale sau arahide, potrivit adevarul.ro.

Masa de prânz

Salata de prânz include spanac, salată verde, castraveţi, roşii, portocale sau mandarine, ceapă, crutoane şi migdale decojite. Tot la prânz bea şi un pahar cu suc de lămâie.

Gustare de seara

Pui la grătar împreună cu o băutură sănătoasă, cum ar fi ceai verde sau limonadă neîndulcită.

Cină

Puţin orez brun, salată şi legume la tigaie. 


sati