Ţi-e greaţă? 9 alimente care să te pună pe picioare

25 Aug 2015   •   15:08
Ţi-e greaţă? 9 alimente care să te pună pe picioare
Stările de greaţă ne pot strica toată ziua. Există însă alimente care ne pot ajuta să trecem peste această perioadă nu tocmai plăcută.

Iată 9 dintre ele:

Merele
Fibrele ajută la înlăturarea chimicalelor responsabile pentru greaţă din sistem, însă prea multe pot înrăutăţi situaţia. Recomandat este un măr pe post de gustare sau puţin suc de mere, neîndulcit, dacă aveţi probleme cu digerarea mâncării solide. 

Biscuiţii săraţi
Mâncărurile bogate în amidon ajută la absorbţia acizilor din stomac şi la domolirea unui stomac delicat. Ţine câţiva biscuiţi săraţi lângă tine şi mănâncă din ei înainte să te ridici din pat. 

Ghimbirul
Capsulele cu pudră de ghimbir reduc ameţelile şi senzaţiile de greaţă. Poţi încerca şi o ceaşcă de ceai din ghimbir sau ghimbir murat. Fără sushi!

Apa
Guri mici de apă te vor ajuta să stai hidratat şi să eviţi durerile de cap care însoţesc greaţa. 

Nucile
Lipsa proteinelor pot face stările de greaţă să fie şi mai intense. Aşa că uitaţi-vă după alimentele bogate în proteine, precum nucile. Sunt uşor de digerat şi vă vor da rapid energia de care aveţi nevoie pentru a depăşi starea de greaţă. 

Supa de pui
Supa de pui te pune pe picioare atunci când eşti răcit, însă s-ar putea să fie prea "grea" atunci când ai greţuri. Încearcă o ciorbă de pui, acrişoară şi fără prea multă grăsime. 

Băuturile sportive
Majoritatea băuturilor pentru sportivi conţin sodiu şi potasiu, care ajută la epuizare. Chiar dacă nu faci sport, băuturile astea te pot ajuta să te simţi mai bine. 

Bananele
Dacă stările tale sunt însoţite şi de deshidratare sau de vomă, ar fi bine să mănânci o banană. Bananele ajută la restabilirea nivelului de potasiu din organism. 

Frunzele de mentă
Aroma revigorantă ar putea fi suficientă pentru a te face să te simţi mai bine. Dar mestecarea unei frunze de mentă sau consumarea unui ceai de mentă poate fi un leac perfect.


x close