x close

Milioane de euro pentru promovarea brandului turistic al României

de M.C.    |    23 Dec 2014   •   09:13

Autoritatea Naţională pentru Turism a scos la licitaţie mai multe contracte pentru promovarea brandului turistic al României în anul 2015. Suma alocată pentru a-i atrage pe turiştii străini în ţara noastră depăşeşte 13 milioane de euro.

Nu mai puţin de 2,6 milioane de euro, fără TVA, vor merge pe crearea şi difuzarea de spoturi publicitare la 3 posturi de televiziune din Statele Unite, dar şi pentru cumpărarea unor pagini de publicitate în principalele oraşe de peste Ocean.

Pentru promovarea ţării noastre în Italia se alocă ceva mai mult: 3,1 milioane de euro. Cu aceeasi suma va fi acaparat şi interesul turiştilor din Franţa, în timp ce pentru amatorii de călătorii din Marea Britanie au fost alocate 2,8 milioane de euro. În schimb, România va avea spoturi de publicitate în presa din Germania, în valoare de 3,9 milioane de euro.

Nici publicitatea stradală nu este neglijată. În Israel vor fi instalate panouri publicitare cu peisaje din ţara noastră contra sumei de 500 000 de euro. Acestea vor fi instalate timp de 20 de zile în martie 2015 şi septembrie 2015.

Panouri publicitare vom avea şi în Polonia, valoarea campaniei ridicându-se la 375 000 de euro.



Citeşte mai multe despre:

brand turism
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati