Antena 3 CNN Life Știinţă Un asteroid va trece foarte aproape de Pământ | Inginerii NASA au anunţat distanţa la care se va apropia

Un asteroid care se deplasează uimitor de rapid va trece, săptămâna aceasta, pe lângă planeta noastră. Datele NASA au confirmat că va ocupa locul patru în topul rocilor care s-au aflat foarte aproape de Pământ.

Sursa foto: Pixabay
de Redacția Antena 3 CNN    |    24 Ian 2023   •   15:39

Săptămâna aceasta, Asteroidul 2023 BU va pătrunde în atmosfera Pământului, acesta deplasându-se cu o viteză uimitoare, de 33.300 km/h.

Corpul ceresc a fost descoperit sâmbătă, 21 ianuarie, şi va trece pe lângă Pământ vineri dimineaţă, la ora 12:30.

Asteroidul va trece pe lângă Terra la aproximativ 6.500 de mile distanţă de centru, ceea ce înseamnă că se va afla la 2.500 de mile deasupra suprafeței Pământului, potrivit DailyStar.

Dintre cele 35.000 de roci spaţiale care s-au aflat la distanţe mici de Pământ, Asteroidul 2023 BU ocupă locul patru, conform datelor colectate de Centrul pentru Studiul Obiectelor Apropiate de Pământ (CNEOS) al NASA.

Citeşte şi: Minerale necunoscute, descoperite într-un meteorit care a căzut pe Pământ. Ce spun oamenii de știință despre elaiit și elkinstantonit