×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Alimentele care îți provoacă foame și după ce mănânci

de M.Z.   •   02 Aug 2016   •   15:20
Alimentele care îți provoacă foame și după ce mănânci 418
Foto: freeimages.com/Zeeshan Qureshi

În caz că îţi este în continuare foame, chiar dacă ai mâncat, este posibil ca "vinovat" să fie unul dintre aceste patru alimente, informează Time în ediţia on-line.

1. Chipsuri, pâine sau biscuiţi. "Atunci când sunt consumate, aceste alimente duc la creşterea nivelului de glicemie din sânge, ceea ce va face ca organismul să producă o cantitate mai mare de insulină", a declarat Lennerz, afirmând că acest lucru va genera ulterior o senzaţie mai mare de foame.

2. Prăjituri şi dulciuri. Zahărul generează un apetit mai mare decât o fac alte surse de energie, au descoperit cercetătorii de la Universitatea Yale. Practic, creierul îi va spune corpului că nu te-ai săturat, astfel că va trebui să consumi mai multă mâncare pentru a potoli această senzaţie.

3. Iaurt sărac în grăsimi. Acest aliment conţine mai mult zahăr ori carbohidraţi procesaţi, ce vor genera efectele amintite mai sus.

4. Sucurile fără zahăr şi snack-urile cu îndulcitori artificiali. Îndulcitorii transmit creierului ideea că organismul va primi o cantitate mare de energie (calorii) în viitorul apropiat. Atunci când acele calorii nu sosesc, creierul încearcă să echilibreze balanţa şi te va face să consumi mai multă mâncare pentru a compensa.

Sursă: Mediafax

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati