×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

În premieră. Un soi de țară

În premieră. Un soi de țară 16

În ultima sută de ani, imaginea României a fost asociată cu numele lui Coandă, al lui Brâncuși, al Nadiei Comăneci. Sărbătorim însă Centenarul având ca brand de țară o frunză, care a mai și costat 800.000 de euro.

În timp ce prin ministere se lucra la această strategie de mare inspirație națională, niște oameni făceau performanță pe banii lor în viticultură.

Doar că la noi, succesul în afaceri e aspru pedepsit de stat cu verificări de rutină și conturi blocate preventiv. Am ajuns astfel din a cincea putere viticolă a lumii în anii 90, niște iluștrii necunoscuți pe la târguri și concursuri internaționale. Deși, paradoxal, fix acolo vinurile românești câștigă medalii de aur.

 

sati