Cele mai frecvente greșeli pe care le facem vara în îngrijirea pielii. Adevărul despre SPF și vitamina D
Publicat acum 13 ore si 10 minute
Căpşunele protejează împotriva cancerului de sân agresiv, arată rezultatele unui studiu efectuat de oamenii de ştiinţă de la Universitatea Politehnică Marche din Italia, potrivit Realitatea.net.
Efectul benefic al căpşunelor a fost evident după cinci săptămâni. Şoarecii testați au primit un concentrat care a reprezentat aproximativ 15% din dieta lor, ceea ce echivalează cu o jumătate de kilogram de fructe la oameni.
Cercetătorii au folosit un extract de căpşune din soiul "Alba", iar tumorile şi-au stopat creşterea ori s-au redus.