×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

România în mişcare: Românii sunt din ce în ce mai atenţi la ce cumpără

de G.S.   •   27 Apr 2013   •   15:04
România în mişcare: Românii sunt din ce în ce mai atenţi la ce cumpără 416
Foto: Agerpres
 Antena 3 continuă seria de editii speciale dedicate celor mai importante industrii din Romania. Conceptul vizeaza prezentul si viitorul economiei nationale, intr-o nota constructiva, presupunind identificarea problemelor existente in fiecare domeniu ales ca tema, dar si a solutiilor, prin implicarea celor mai importanti specialisti din industria respectiva, precum si a decidentilor politici si economici.
 
A doua ediţie specială este dedicată industriei alimentare. "Romania in miscare” - editia ”Ştii ce mănânci!” - are un spatiu dedicat pe parcursul a două zile in programele de stiri dar si in emisiunile statiei si este gazduita de Adrian Maniutiu, prezentatorul Income, singura emisiune economica prezenta in grilele de programe ale televiziunilor de stiri din Romania.

Consumatorul român a început să fie din ce în ce mai atent la ce cumpără, să fie din ce în ce mai econom odată cu venirea crizei. 
 
”Cei mai mulţi retaileri au pus o mare presiune pe preţuri şi au comunicat că au cele mai mici preţuri doar acum, odată cu venirea crizei. Carrefour însă din 2001 a avut această politică de a oferi cele mai mici preţuri. Acum au venit şi ceilalţi, dar misiunea noastră este în continuare să fim cei mai ieftini”, a declarat Andreea Mihai, director de comunicare Carrefour. 
 
”Pe langa faptul ca sunt foarte atenti cat cheltuiesc intr-un magazin, românii au început să aibe foarte multe locuri de unde să cumpere. Să îl fidelizezi este o muncă din ce în ce mai grea. Românul a început acum să se uite din ce în ce mai mult la ce consumă din punct de vedere al sănătăţii, se uită la produse bio, la produsele cu un conţinut de sare mai scăzut, la prospeţime. Înainte era mai puţin atent, acum a devenit însă foarte foarte responsabil”, a mai spus Andreea Mihai. 
 
Din cifrele oficiale, 23% din comertul modern e acoperit de hypermarket-uri - 9% de supermarket - 1% de cash and carry - 35% magazine de proximitate.

 
Delia Nica, vicepreşedinte al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România, a vorbit la Antena 3, despre cât de atenţi sunt românii la calitatea produselor pe care le cumpără. ”Au devenit din ce în ce mai atenţi la ce cumpără. Dacă se duc spre mărci proprii, aleg acele produse cu calitate similară”, a spus Delia Nica.
 
credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati