×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

România în mişcare: De ce este importantă testarea apei şi obligaţiile companiilor

de G.S.   •   28 Apr 2013   •   17:42
Astăzi vom vorbi despre siguranţă alimentară dar şi despre producători autohtoni care se straduiesc, şi chiar reuşesc, să câştige tot mai mult increderea clientilor, prin calitatea produselor pe care le produc. 
 
Lucru care nu e uşor mai ales în contextul internaţional al atacurilor, în mare parte gratuite, la care au fost supuse recent alimentele produse in România.
 
Natalia Stroe, director de marketing al Dorna, a explicat în ediţia specială "România în Mişcare" de duminică, că există foarte multe teste care se fac pentru apă: "Atenta verificare a calităţii apei nu este doar o obligaţie legală, este una morală, până la urmă. Avem un proces de calitate foarte extins şi detaliat tocmai ca să ne asigurăm că atunci când vorbim de o apă minerală, treaba este verificată constant". 
 
"Eu cred că gândim cu sufletul, mai degrabă. Sigur, că întotdeauna trebuie să existe o bază extinsă de fapte. Trebuie să vorbim despre emoţii şi stări pentru că în viaţa noastră iubim un brand aşa cum iubim un individ. Consumatorul a devenit mai atent, pentru că are o varietate mai largă şi a devenit şi mai precaut, adică îl cucereşti mai greu", a continuat Natalia Stroe. 
 
credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati