x close

România în mişcare: Reinventarea în faţa clienţilor şi de ce apa nu este "doar apă"

de G.S.    |    28 Apr 2013   •   17:20
Astăzi vom vorbi despre siguranţă alimentară dar şi despre producători autohtoni care se straduiesc, şi chiar reuşesc, să câştige tot mai mult increderea clientilor, prin calitatea produselor pe care le produc. 
 
Lucru care nu e uşor mai ales în contextul internaţional al atacurilor, în mare parte gratuite, la care au fost supuse recent alimentele produse in România.
 
A venit acum momentul să vorbim despre un element esenţial, vital, pentru că în lipsa lui viaţa nu ar exista. Apa! Dar astăzi vom merge un pas mai departe. Şi pentru că sunteţi obişnuiţi cu spoturile publicitare dar mai puţin familiarizaţi cu procesul de creaţie care stă în spatele acestora, astăzi vom urmări povestea naşterii unui spot. 
 
Natalia Stroe, director de marketing al Dorna, a explicat în ediţia specială "România în Mişcare" de duminică, cât de important este să te reinventezi în faţa consumatorilor dar şi de ce apa nu este doar apă şi treubie luat în considerare şi complexul de minerale din apă.
 

Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati