Antena 3 Economic Auto Dacia, marca cu cea mai bună creştere pe piaţa franceză în primele opt luni ale anului

Dacia, marca cu cea mai bună creştere pe piaţa franceză în primele opt luni ale anului

de S.T.    |    02 Sep 2013   •   14:40
Dacia, marca cu cea mai bună creştere pe piaţa franceză în primele opt luni ale anului

Înmatriculările de automobile Dacia în Franţa au crescut cu 5,8% în primele opt luni din acest an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 62.829 unităţi, pe o piaţă în scădere cu aproape 10%, marca românească înregistrând cea mai solidă creştere, la egalitate cu Toyota.
   
Astfel, piaţa auto franceză s-a contractat cu 9,4% în perioada ianuarie-august, la 1,4 milioane de autoturisme comercializate, faţă de peste 1,55 milioane în aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor prezentate luni de asociaţia constructorilor crancezi de cutomobile, CCFA.
   
Cota de piaţă a Dacia în Franţa a urcat la 4,47%, de la 3,83% în primele opt luni ale anului trecut, scrie Mediafax.
   
Marca japoneză Toyota a înregistrat o creştere similară Dacia, însă la un volum mai redus de vânzări. Înmatriculările de maşini Toyota în Franţa au urcat cu 5,8% în perioada analizată, la 48.070 unităţi.
   
Creşterea Dacia a limitat declinul consemnat la nivelul grupului Renault. Vânzările Renault la nivel de grup au scăzut cu 7,9% în perioada analizată, la 350.286 autoturisme. Marca Renault a afişat o scădere de 10,4%, la 287.457 unităţi.
   
Volkswagen, cel mai mare constructor auto european, a avut vânzări de 168.972 autoturisme în Franţa în primele opt luni, în scădere cu 10,7%.
   
Mărcile de lux au înregistrat scăderi, cu excepţia Lexus, care are însă un volum al vânzărilor mult mai redus faţă de companiile europene.
   

×
Subiecte în articol: Dacia Toyota

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp

Parteneri
x close