×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

România a DEPĂŞIT China şi este pe primul loc în LUME la creşterea producţiei de maşini

de O.P.   •   01 Apr 2014   •   09:53
România a DEPĂŞIT China şi este pe primul loc în LUME la creşterea producţiei de maşini 442
Anul trecut producţia locală de autovehicule a crescut cu aproape 22% comparativ cu anul precedent, la circa 411.000 de maşini, depăşind ţări precum Austria (20%) sau China (15%), potrivit datelor Orga­ni­zaţiei Internaţionale a Constructorilor de Auto­mo­bile (OICA).

„Strategia de produs a Dacia a făcut din România o armă letală în ceea ce priveşte creşterea. Pe termen lung trebuie să fim realişti. Acum atenţia cade asupra Ford şi producţiei de la Craiova. La Dacia nu mai avem unde să creştem deoarece suntem la capacitate maximă. La Ford, dacă producţia va urca mai aproape de capacitatea uzinei, mai putem câştiga un loc. Pe de altă parte, nimeni în industria auto nu stă pe loc şi putem vedea noi schimbări în ceea ce priveşte producţia în Italia“, a spus Constantin Stroe, pre­şedintele Aso­ciaţiei Con­struc­torilor de Automo­bile din România (ACAROM).  Potrivit datelor OICA, ultima oară când România a intrat în top trei creşteri a fost în 2005, primul an întreg în care la Mioveni s-a produs modelul Logan. În acel an producţia locală creştea cu 59% comparativ cu anul anterior, a doua cea mai mare creştere după cea de 105% a Finlandei.

„Putem vorbi şi de un efect de bază - o creştere care este mare pentru că porneşte de la o bază mai mică, dar ceea ce este important de reţinut este impactul pozitiv al unor produse într-o piaţă globală foarte competitivă cum este cea auto“, a spus Bogdan Belciu, partener, servicii de consultanţă pentru management al PwC România.

 


sati