Volkswagen doreşte succesul Dacia şi face trei modele low-cost

de N.B.    |    11 Oct 2012   •   16:27
Volkswagen doreşte succesul Dacia şi face trei modele low-cost Foto: bestsellingcarsblog.com

Dacia a devenit un model de succes la care aspiră şi grupul german Volkswagen, care vrea să lanseze o marcă ieftină care să se bucure de aceeaşi evoluţie pe piaţî ca brandul ieftin al francezilor de la Renault, informează Auto Bild, fără a cita surse.

Într-un articol intitulat "Volkswagen atacă Dacia: Noul brand low-cost din Wolfsburg", publicaţia arată că producătorul german intenţionează să lanseze trei modele care să coste între 6.000 şi 8.000 de euro, destinate, în special, cumpărătorilor de pe pieţe emergente ca Rusia, China, India.

Şeful de vânzări al Volkswagen, Christian Klingler, a declarat, în septembrie, la Salonul Auto de la Paris, că grupul analizează variante pentru a intra pe segmentul maşinilor cu preţ redus, dar a adăugat că nu s-a luat nicio decizie.
   
"Dacă Volkswagen ar introduce pe piaţă un model de 6.000 de euro, atunci ar fi o maşină a poporului, chiar dacă sub un alt nume. Adevărul este, însă, că am mai auzit asta. În octombrie 2006, Auto Bild a scris despre planurile Volkswagen de a construi o nouă maşină de mici dimensiuni. Surse din grup au declarat atunci că preţul de vânzare pentru acea maşină urma să fie de 5.000-6.000 de euro. Aceasta a fost lansată mai târziu ca modelul Up, care acum costă cel puţin 9.975 de euro", potrivit revistei germane.

Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au scăzut cu 5,3% în primele nouă luni ale anului, la 113.785 unităţi, în timp ce piaţa a avut un declin de 1,8%, la 2,36 milioane de unităţi, potrivit datelor Oficiului de Înmatriculări Auto german KBA.
   
Volkswagen este lider autoritar al pieţei germane în primele nouă luni, cu 514.986 unităţi şi cotă de piaţă de 21,8%.

x close