Antena 3 CNN Economic De unde vin produsele care se vând în magazinele Mega Image, cele mai cunoscute supermaketuri

De unde vin produsele care se vând în magazinele Mega Image, cele mai cunoscute supermaketuri

Mulţi români îşi fac cumpărăturile de la Mega Image, poate cel mai cunoscut supermarket de la noi, însă cu siguranţă nu toţi ştiu de unde provin produsele lor.

De unde vin produsele care se vând în magazinele Mega Image, cele mai cunoscute supermaketuri
Sursa foto: Profimedia Images
de Georgiana Adam    |    17 Mar 2023   •   18:00

Cu siguranţă orice român a călcat cel puţin o dată într-un supermarket Mega Image, având în vedere că sunt cel mai des întâlnite în dumul nostru.

O tendinţă remarcată de reprezentantul Mega Image în ultima perioadă este orientarea clienţilor spre brandurile proprii ale magazinelor, care au preţuri mai mici.

"Clienţii sunt mult mai atenţi la promoţiile oferite. În general, în toată piaţa nu vedem scăderi de volum. Vedem o orientare spre preţuri mai mici, de exemplu brandurile proprii ale retailerilor cresc", precizează Răzvan Munteanu, CFO Mega Image.

Retailerul Mega Image are peste 900 de supermarketuri şi magazine de proximitate în România, cele mai multe în Bucureşti.

Citeşte şiDe unde provin ouăle de la Lidl. Mulţi români ignoră detaliul de pe etichetă

Mai mult de jumătate din produsele vândute în magazinele Mega Image sunt produse la nivel local, compania importând preponderent produse de patiserie, ciocolată, fructe exotice, produse de îngrijire personală şi a casei.

CFO Mega Image: "Mai mult de jumătate din ceea ce vindem în România este produs aici"

"Ca regulă generală, semnificativ mai mult de jumătate din ceea ce vindem în România este produs în România. 

De multe ori e nevoie să importăm produse de patiserie, ciocolată, fructe exotice, produse de îngrijire personală şi a casei, carne câteodată", spune Răzvan Munteanu, CFO Mega Image.

Reprezentantul Mega Image spune că există o tendinţă de scădere a comerţului tradiţional în România, dar în continuare magazinele tradiţionale au o pondere mult mai mare faţă de vestul Europei. 

"Ne aşteptăm ca această evoluţie să continue", mai spune Răzvan Munteanu.

Comerţul modern a depăşit anul trecut pragul de 4.000 de magazine după ce marile lanţuri au deschis peste 400 de unităţi noi şi au închis circa 20. 

Deşi numărul deschiderilor a fost aproape de maximele istorice, se remarcă totuşi o încetinire a vitezei de expansiune faţă de 2021, al doilea an de pandemie, când au fost inaugurate 443 de unităţi, conform unei analize pe baza datelor din piaţă, arată zf.ro.

×
Subiecte în articol: Mega Image produse
Parteneri
Sondaj CURS: Trei candidaţi despărţiţi de doar 4% la PMB
x close