Antena 3 CNN Externe Clipul de promovare a turismului din România, lansat pe cal mai important canal de sport din Europa

Clipul de promovare a turismului din România, lansat pe cal mai important canal de sport din Europa

Clipul de promovare a turismului din România, lansat pe cal mai important canal de sport din Europa
Sursa foto: Land of Choice
01 Aug 2009   •   20:26

Ministerul Turismului lansează sâmbătă clipul "Romania -The Land of Choice" pe cel mai important canal sportiv din Europa. Evenimentul vine cu două zile înainte de prima şedinţă a comisiei înfiinţate pentru anchetarea modului în care a cheltuit Elena Udrea fondurile pentru promovare.

Clipul de promovare a României ca destinaţie turistică va fi difuzat de peste 1.000 de ori până la sfârşitul anului pe cel mai important post de televiziune paneuropean dedicat sportului. Fiecare difuzare costă 975 de euro, un tarif substanţial mai mare decât cel plătit de alte ţări pentru publicitate similară pe acelaşi post de televiziune.

Clipul va putea fi văzut şi de turiştii care au ales deja România. Va rula timp de o săptămână pe faţada media a unui centru comercial din Bucureşti.

Antena 3

×
Parteneri
Fumul degajat de incendiul din Bucureşti este toxic! Precizările ISU şi ANM
x close