Posturi de televiziune ruse au difuzat "din greşeală" planuri militare secrete

de G.S.    |    12 Noi 2015   •   23:13
Posturi de televiziune ruse au difuzat "din greşeală" planuri militare secrete Foto: valuewalk.com
Două posturi de televiziune din Rusia, deţinute de stat, au dezvăluit, "din greşeală", o serie de planuri secrete ale preşedintelui Vladimir Putin, legate de realizarea unui sistem de rachete nucleare lansate din submarine. 
 
Materialele nu mai au fost difuzate la televizor şi au fost retrase şi de pe site-urile celor două posturi TV, arată Huffington Post. 
 
Conform observatorilor şi analiştilor citaţi de Huffington Post, nu poate fi vorba de o greşeală şi s-a dorit doar transmiterea unui mesaj, fiind vorba despre două posturi controlate de Kremlin. 
 
Purtătorul de cuvânt de la Kremlin, Dmitry Peskov, a recunoscut "anumite informaţii secrete au fost surprinse de camere", motiv pentru care au fost eliminate ulterior. 
 
"Sperăm să nu se mai întâmple niciodată", a explicat Peskov.
 

Parteneri
x close