Cum ajuți organismul să se adapteze la ora de iarnă

de M.Z.    |    30 Oct 2017   •   20:50
Cum ajuți organismul să se adapteze la ora de iarnă Foto: pixabay.com

Organismul trece printr-o perioadă de tranziție odată cu schimbarea orei de iarnă, iar asta se resimte asupra dispoziției și stării noastre generale. Cele mai frecvente reacții sunt oboseala accentuată, irascibilitatea, anxietatea, tulburările de somn, nivelul crescut de stres, lipsa de energie, disconfortul, durerile de cap și chiar dereglările hormonale. 

Fructele oleaginoase sunt surse de vitamine și minerale, astfel că ne adaptează organismul la schimbările de mediu și asigură un nivel crescut de energie. Conțin uleiuri și grăsimi sănătoase și au un aport nutritiv extraordinar, potrivit libertateapentrufemei.ro.

Vitamina C redă energia organismului pe durata întregii zile, întărește sistemul imunitar și ajută la absorbția fierului, un mineral vital pentru transportul oxigenului și al substanțelor nutritive în corp. În plus, vitamina C este un aliat de nădejde al organismului în sezonul rece. În topul celor mai bogate surse de vitamina C se află kiwi și ardeiul gras roșu, care conțin mai multă vitamina C decât o portocală.
 

Parteneri
x close