×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Voi cu Voicu. Legătura dintre alimentația din Biblie și alimentația sănătoasă

14 Apr 2018   •   23:13
Voi cu Voicu. Legătura dintre alimentația din Biblie și alimentația sănătoasă 132
foto- captura Antena 3

Profesorul dr Pavel Chirilă a vorbit, în cadrul emisiunii Voi cu Voicu, despre produsele pe care ar trebui să le consumăm pentru a avea o alimentație sănătoasă. El a mai explicat și care este legătura dintre alimentația sănătoasă și cea din Biblie.

„La ora actuală există studii care arată că un om poate trăi numai cu cereale cu fructe. Dacă vrea să trăiască numai cu ouă, numai cu lactate, numai cu carne, nu poate. Putem mânca și cereale și fructe și lactate și lactate, dar în special fermentate pentru că sunt mai bune decât cele obținute prin coagulare. Aduc un plus. Cât despre semințe, aș spune că nucile, caju, semințele de dovleac, migdalele sunt ceva mai energetice. Fiecare are un component pe care nu îl are celălalt. Dacă un om se rezumă la toate tipurile de cereale, toate tipurile de fructe, are resurse suficiente și de bună calitate. Fasolea, lintea, mazărea au proteină multă și de calitate. Ciupercile, la fel. Au proteină de cea mai bună calitate. Cine se hrănește cu ciuperi și cu pește, de exemplu, chiar nu are nevoie de carne”, a spus Chirilă. 

Profesorul dr. Chirilă a mai spus că e de preferat să evităm produsele din carne și că ar fi bine să înlocuim zahărul cu mierea. 

sati