x close

Cinci efecte ale noului Cod Fiscal asupra fotbalului românesc

de A.M.P    |    05 Ian 2016   •   11:44
Cinci efecte ale noului Cod Fiscal asupra fotbalului românesc 482 Foto:Pixabay.com
Federația Română de Fotbal a prezentat, pe site-ul oficial, cele mai importante efecte pe care noul Cod Fiscal, intrat în vigoare de la 1 ianuarie, le are asupra fotbalului românesc. 

"Articol modificat: Art. 25 (4) lit. i)
Implicații: Plafonul sponsorizărilor se ridică de la 0.3% la 0.5%, acestea putându-se reporta pe o perioadă de 7 ani. Propunerea inițială a FRF a fost ridicarea plafonului la 1%. Practic, din 2016, societățile comerciale au posibilitatea să direcționeze mai mulți bani, prin sponsorizări, către fotbal. Această modificare reprezintă o provocare pentru cluburi, care își pot atrage astfel surse de finanțare consistente și transparente prin dezvoltarea zonelor de marketing, comercial și comunicare.

Articol modificat: Art. 62 lit. w)
Implicații: Cluburile care aspiră la participarea în competiții continentale, precum și cele care obțin participarea în aceste competiții, vor avea de acum posibilitatea de a oferi prime neimpozabile, pentru calificare și pentru participare.
Continuarea pe gsp.ro

Citeşte mai multe despre:

fotbal FRF Federatia Romana de Fotbal
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati