ANRE a înființat un call-center pentru consumatorii care vor să încheie un nou contract de energie electrică

de Georgiana Adam    |    06 Ian 2021   •   22:45
ANRE a înființat un call-center pentru consumatorii care vor să încheie un nou contract de energie electrică Hepta

Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a anunţat miercuri că înfiinţează un call-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale, având în vedere liberalizarea pieţei de energie electrică începând cu data de 1 ianuarie 2021. Consumatorii vor putea suna începând cu ziua de joi pentru a cere informații și a primi suport în alegerea celui mai bun furnizor de electricitate.

”Având în vedere liberalizarea pieţei de energie electrică începând cu data de 1 ianuarie 2021, Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) vine în sprijinul clienţilor casnici din piaţa de energie prin înfiinţarea unui call-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale. Experţi din cadrul ANRE vor acorda consiliere tuturor consumatorilor care întâmpină dificultăţi în procesul de încheiere a unui nou contract în piaţa concurenţială”, precizează ANRE

Numărul de telefon este 0374.554.265 şi poate fi apelat începând din 7 ianuarie, de luni până duminică, între orele 8.00-18.00.

De asemenea, autoritatea publică şi numărul consumatorilor care au ales să treacă pe piaţa concurenţială.

Virgil Popescu: Consumatorul vulnerabil de energie electrică va primi subvenție

Proiectul de lege care defineşte consumatorul vulnerabil din energie va fi aprobat cât mai curând, iar oamenii care au cu adevărat nevoie vor fi subvenţionaţi, a declarat, marţi seară, Ministrul Energiei, Virgil Popescu.

"Consumatorul vulnerabil trebuia definit mai din timp şi azi am avut o discuţie cu doamna ministru Turcan (ministrul Muncii, Raluca Turcan n.r.), iar mâine o să îmi trimită proiectul de lege. Eu cred că în urma discuţiilor o să fie curând aprobat. (...) Nu l-am văzut încă, s-au ocupat colegii mei secretarii de stat,  dar este pe acelaşi principiu: consumatorul vulnerabil va fi subvenţionat, oamenii vor plăti mai puţin, aceia care cu adevărat au nevoie de subvenţie", a precizat Virgil Popescu, la Digi 24.

Întrebat de ce nu a intervenit Ministerul Energiei în disputa cu Autoritatea Naţională de Reglementare (ANRE) privind contractele pe care trebuie să le încheie consumatorii odată cu liberalizarea preţurilor la energie electrică, Popescu a răspuns că "liberalizarea acestui preţ şi regulile de pe piaţă le face ANRE, nu le face ministerul".

Parteneri
x close