Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 1, creștere a cotei de piață în Prime-Time cu 18%, in luna aprilie, comparativ cu 2015

Antena 1, creștere a cotei de piață în Prime-Time cu 18%, in luna aprilie, comparativ cu 2015

Antena 1, creștere a cotei de piață în Prime-Time cu 18%, in luna aprilie, comparativ cu 2015
05 Mai 2016   •   17:15

Luna aprilie a însemnat pentru televiziunile Grupului Intact aprecieri ale audienței în Prime-Time și în Whole Day, premii importante pentru Antena 3 la New York Festivals - două medalii de aur, una de argint, una de bronz – și cea mai bogată grilă de programe, care a avut rezultate pe măsura asteptarilor, la Antena 1. In zilele de sărbătoare, telespectatorii au ales să se uite la postul care oferă cel mai spectaculos spectacol de divertisment, prin urmare, in ziua de Paști, Antena 1 a fost lider de audiență atât în Prime-Time cât și în Whole Day.

Intact Media Group

* Divizia TV Intact este lider de audiență în Day Time (interval orar 10,00 – 16,00), în rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

* Antenele conduc în clasamentul trusturilor de presă în Whole Day (interval de masurare 24 de ore), pe targeturile All Urban și National, dar și pe alte intervale orare.

Antena 1

* Postul generalist al Grupului Intact are aprecieri ale cotei de piață de 18% în Prime Time și de 5% în Whole Day, comparativ cu aprilie 2015 și conduce clasamentul televiziunilor în Day Time, interval orar în care sunt transmise emisiunile “Mireasă pentru fiul meu” (dimineață și după-amiază), precum și știrile marca Observator.

* Cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna aprilie sunt IUmor (456 000 de telespectatori, in medie) , Chefi la cuțite (408 000 telespectatori, in medie) și Te cunosc de undeva (385 000 de telespectatori, in medie).

Antena 3

* La New York Festivals - Best Tv& Films, Antena 3 a câștigat două medalii de aur, una de argint, una de bronz, acordate echipei “In premiera” pentru reportajele “Sclave la export” (medalii de aur si argint), “Bruce Lee inlantuit” (medalia de aur) si “Rom de esenta tare” (medalia de bronz).

* Postul de știri al Intact Media Group este lider de audiență în Whole Day și Prime-Time, în luna aprilie, precum și pe alte intervale orare.

* Cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna aprilie sunt Sinteza Zilei, Punctul de Întâlnire și Q & A.

Happy Channel

* Nou lansatul Happy Channel a atras deja un numar important de telespectatori din segmentrul commercial. Happy Channel are in luna aprilie aprecieri pe majoritatea intervalelor orare inclusive în Whole Day (44%) și Prime-Time (22%, cea mai spectaculoasa crestere fiind de 300% pe segmentul de dimineata.

* Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt Prizoniera dragostei, Hoțul fermecător și Inima mea e a ta.

În luna aprilie, in jur de zece milioane de romani au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, timp de cel putin un minut, la nivel Naţional. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de peste 7 milioane. 

Intact multumeşte publicului şi partenerilor pentru susţinere, apreciind rolul fiecăruia în atingerea acestor rezultate.

×
Subiecte în articol: antena1 Intact Media Group
Parteneri
Cel mai căutat fugar american a fost prins la Vatican
x close