Antena 3 CNN Actualitate Media Campania ”Salvați Pădurile Virgine”, câștigătoare la BestAds

Campania ”Salvați Pădurile Virgine”, câștigătoare la BestAds

Campania ”Salvați Pădurile Virgine”, câștigătoare la BestAds
13 Mar 2012   •   17:51

Peste 100 de lucrări, realizate de 31 de agenții de publicitate din România, au fost nominalizate la cea de-a șaptea ediție a BestAds. Nominalizările au fost grupate în opt categorii, iar 10.000 de voturi au decis care sunt cele mai tari reclame românești în 2011. Printre acestea se află și campania ”Salvați Pădurile Virgine”, realizată de WWF și sprijinită de Antena 3, care a câștigat primul loc la secțiunea Print și a obținut totodată locul secund la Campanii.

Cursa pentru primul loc a fost una strânsă, Headvertising câştigând cu lucrarea Păduri virgine, pentru WWF, cu 13%. Cu un singur procent mai jos, pe locul doi se afla Salvati copiii – Asculta-i sufletul, Oma Vision, ocupantul celui de-al treilea loc fiind Pepsi – Playlist, de la Graffiti BBDO, cu 9%.

"Dincolo de faptul ca imi pare bine ca a castigat ceva de la Head, imi pare bine ca a castigat o lucrare facuta cam pe genunchi dar pentru cel putin 100 000 de oameni; "as opposed to" vreo lucrare bibilita pe indelete pentru 12 directori de creatie de prin vreun juriu international. O lucrare parte dintr-o campanie care chiar a schimbat concret lucruri in Romania, si nu vreo lucrare care doar incearca sa mai inghesuie o statueta pe o policioara. Imi pare oarecum rau ca WWF nu castigat si la "campanii" - unde facea mai mult sens, sincer sa fiu - dar, deh, nu le poti avea pe toate", a spus Şerban Alexandrescu, Managing Partner Headvertising, pentru IQads.

La categoria Campanii, doua campanii si-au adjudecat locul 1: Covrigii de Buzau si Tipologii de oameni cu care imparti covrigii fara sa vrei, desi asta nu te deranjeaza cu nimic, realizata de Propaganda, alaturi de ROM – Romanii sunt destepti, McCann Erickson, ambele inregistrand 14% din voturile din categorie. Cele 2 sunt urmate de Pepsi – Si ieri si azi, Graffiti BBDO, WWF – Paduri virgine, Headvertising, ambele cu 13% si Radio Guerrilla – Romana de Romania, Propaganda, cu 10%.

Primul loc al categoriei Spot TV a fost adjudecat de IQads – Gelozie, cu 12% din voturi, iar la Spot radio locul întâi a fost luat de Propaganda si Romania de Romania, pentru Radio Guerrilla, cu 41% din voturi.

La categoria Coloana sonora, primul loc este impartit de Boromir – Chitara, Propaganda si Bergenbier – Nefiltrata vs Fresh, Leo Burnett, cele doua aflandu-se la egalitate, cu 12%.

La Social media McCann Erickson a castigat aceasta categorie cu lucrarea ROM – Romanii sunt destepti, detinand 36% din numarul voturilor; iar la Site-uri si micro site-uri lucrarea de pe primul loc a fost Boromir – Imparte bucurii, Propaganda reușind sa acumuleze 29% din voturi.

La capitolul viralizare, lucrurile au fost destul de clare. Delfini in Dambovita, lucrare realizata de Propaganda, pentru Covrigii de Buzau, a ocupat primul loc cu 30% din voturile de pe aceasta categorie.

×
Subiecte în articol: WWF
Parteneri
Ion Iliescu și Petre Roman, audiați în Dosarul Mineriadei, după 34 de ani
x close