Antena 3 CNN Actualitate Media Ce sume investesc firmele pentru a avea o reclamă la finala Superbowl

Ce sume investesc firmele pentru a avea o reclamă la finala Superbowl

Ce sume investesc firmele pentru a avea o reclamă la finala Superbowl
Sursa foto: Foto: zimbio.com
de M.Z.    |    02 Feb 2012   •   09:09

Marile companii pun la bătaie reclame cât mai ingenioase pentru pauzele publicitare de la finala Superbowl. Într-o astfel de reclamă, apare şi faimosul Seinfeld.

Firmele cheltuiesc sume colosale pentru a avea o reclamă la meciul ce va fi urmărit de 115 milioane de telespectatori. Spre exemplu, Samsung a investit milioane de dolari pentru a-şi promova cel mai noui gadget la finala campionatului de fotbal american.

La meciul de duminică va juca şi timişoreanul Mesko, primul român ajuns în elita fotbalului de peste Ocean.

 



×
Subiecte în articol: firme reclama bani
Parteneri
Incendiu puternic lângă Mănăstirea Voroneț! Există risc de extindere
x close