Antena 3 CNN Actualitate Media Ce sume investesc firmele pentru a avea o reclamă la finala Superbowl

Ce sume investesc firmele pentru a avea o reclamă la finala Superbowl

M.Z.
<1 minut de citit Publicat la 09:09 02 Feb 2012 Modificat la 09:09 02 Feb 2012
Ce sume investesc firmele pentru a avea o reclamă la finala Superbowl
Foto: zimbio.com
Marile companii pun la bătaie reclame cât mai ingenioase pentru pauzele publicitare de la finala Superbowl. Într-o astfel de reclamă, apare şi faimosul Seinfeld.

Firmele cheltuiesc sume colosale pentru a avea o reclamă la meciul ce va fi urmărit de 115 milioane de telespectatori. Spre exemplu, Samsung a investit milioane de dolari pentru a-şi promova cel mai noui gadget la finala campionatului de fotbal american.

La meciul de duminică va juca şi timişoreanul Mesko, primul român ajuns în elita fotbalului de peste Ocean.
 



Ştiri video recomandate
×
Etichete: firme reclama bani

Fanatik

Antena Sport

Observator News

Parteneri
x close