Antena 3 CNN Actualitate Media Cu şi despre leadership în AIESEC România

Cu şi despre leadership în AIESEC România

Cu şi despre leadership în AIESEC România
26 Noi 2012   •   18:52

"Un lider este un negustor de speranţe" spunea odată Napoleon Bonaparte. Să fii capabil să transmiţi un mesaj pe care audienţa ta să îl înţeleagă şi să îl aplice în proporţie de 80% a devenit astăzi o provocare pentru majoritatea liderilor urbani şi a formatorilor de opinie. Leadership-ul actual nu înseamnă însă doar speranţă ci şi proactivitate în transformarea acesteia în realitate. AIESEC România reprezintă astfel un exemplu organizând anual cea mai mare conferinţă despre leadership pentru tineri:Romanian Youth Leadership Forum.

Curajul de a face lucrurile diferit şi de a-ţi depăşi limitele se dezvoltă întotdeauna alături de o echipă perseverentă. Conferinţa oferă astfel membrilor săi posibilitatea de a cocheta cu noţiuni şi concepte din domenii precum: marketing, finanţe, resurse umane, vânzări, antreprenoriat şi project management. Prin urmare participanţii au ocazia de a învăţa de la profesionişti recunoscuţi în mediul business, modalităţile prin care noţiunile de mai sus pot fi aplicate în mediul non-corporate. Conceptul de Youth to Business o zi în care participanţii au onoarea de a profita de know-how-ul companiilor partenere, scopul sesiunilor fiind acela de a apropia tinerii de mediul corporate prin interacţiunea directă cu reprezentanţii din companii recunoscute precum:

Cătălin Adam (Accenture): “Deschiderea participanţilor la sesiunile Accenture, precum şi energia debordantă din cadrul acestei conferinţe sunt doar confirmări ale potenţialul de care AIESEC dă dovadă. Este o adevărată plăcere pentru Accenture să contribuie la dezvoltarea tinerilor ambiţioşi şi dornici de a conduce noua generaţie.”

Diana Asandei (BRD Group Societe General): “Pentru că AIESEC investeşte mai ales în membrii săi, anual conferința RYLF are rolul de a le oferi o gamă de cunoştinţe aplicabile dar şi de a recunoaște eforturile şi rezultatele comitetelor locale. Este o legătura firească între cunoştinţe, acțiuni şi recompensă, care determină membrii să devină din ce în ce mai buni. Acestea sunt doar câteva motive pentru care participăm la RYLF de mulți ani, încercând să contribuim la dezvoltarea acestor tineri cu mult potențial, dornici de a face schimbări în mai bine în jurul lor şi de a- şi creşte în mod  durabil impactul în societate.”

Youth to Business reprezintă pentru participanţii conferinţei startul unei cariere satisfăcătoare în domeniul ales, fiind astfel complementară sesiunii Inspire Leadership. Inspire Leadership accentuează importanţa unui model de urmat în construirea unei baze antreprenoriale, precum şi necesitatea unei conexiuni între teorie şi practică. Participanţii învaţă cum să creeze împreună cu echipa viziune, motivaţie şi elan pentru activarea leadership-ului. Totodată, Inspire Leadership aduce în faţa tinerei audienţe mentori care să îi formeze  şi să îi ghideze.

Romanian Youth Leadership Forum este conferinţa care descoperă potenţialul şi spiritul de lider din fiecare dintre noi, definind totodată curajul de a sparge barierele şi de a ieşi din zona de confort. Este un concept ce perpetuează nevoia de schimbare nemărginită şi de iniţiativă la nivelul întregii societăţi. Romanian Youth Leadership Forum reprezintă astfel un element definitoriu în dezvoltarea unei noi generaţii de lideri şi antreprenori.

Romanian Youth Leadership Forum a avut loc în perioada 22-25 Noiembrie, la Amara, Hotel Lebăda, având drept participanţi 450 de tineri care îşi doresc să genereze impact într-o societate în care educaţia non-formală şi dezvoltarea personală sunt încă în etapa incipientă. Membrii noi,  membrii vechi, precum şi consiliul executiv au fost întâmpinaţi cu entuziasm de o echipă de organizare de 50 de oameni, reprezentanţii a 10 companii, precum şi 10 traineri. Pentru mai multe detalii puteţi accesa site-ul www.rylf2012.aiesec.ro.

Romanian Youth Leadership Forum a beneficiat de sprijinul companiilor partenere, dintre care: BRD Group Societe Generale, Accenture, Decathlon, Hilti, Coca Cola HBC, I-Future, P&G, Şcoala de Valori, ACCA, HPDI, BenQ, HP. Nu în ultimul rând, AIESEC România recunoaşte sprijinul oferit de sponsorul media principal: trustul Intact Media Group.

Despre AIESEC România

AIESEC reprezintă cea mai mare organizație de tineri la nivel internațional, fiind prezentă în peste 110 țări și teritorii și având o istorie de 64 de ani în dezvoltarea personală și profesională a tinerilor. Prezența AIESEC în România s-a remarcat timp de 22 ani, extinzându-se într-un număr de 14 orașe.

×
Parteneri
Hidroelectrica anunţă perioada în care românii pot transmite indexul în aprilie
x close