Lovitură pentru Moise Guran după ce a renunțat la emisiunea de la televizor

22 Iun 2016   •   16:20
Lovitură pentru Moise Guran după ce a renunțat la emisiunea de la televizor

Dragoș Stanca, șeful agenției Thinkdigital, om cu mai mulți ani de experiență în online, comentează decizia lui Moise Guran de a renunța la emisiunea sa Biziday de la Digi24. Guran a explicat, printre altele, că publicul cu care el dorește să vorbească nu mai este la televizor, scrie paginademedia.ro.  

Guran a anunțat și că va lansa o aplicație pentru telefonul mobil, dispozitiv cu ajutorul căruia tinerii consumă tot mai mult, ce va filtra informațiile pentru „oamenii ocupați”.

„Aparent paradoxal, Moise are dreptate și greșeste, simultan”, este reacția lui Dragoș Stanca, într-o postare apărută pe Facebook.  

"Da, publicul migrează masiv pe telefon - sau, mai corect, și pe telefon - însă într-o aplicație mobila numită Facebook. Și în altele asemenea (Snapchat ar fi alt exemplu relevant si chiar Youtube, care evoluează rapid cu resursele Google - care a încasat cât a vorbit Moise Guran la Digi cam 4 milioane USD). Da, publicul consumă televiziune altfel (dar consumă TV în continuare, chiar dacă platformele de distribuție sunt mai diverse) iar raportul de forțe (și bani) TV-online este grav dezechilibrat în favoarea TV-ului. La fel și la fragmentarea ecosistemului, câștigă TV-ul (unui player din TV îi corespund cam 100 în online). Și standardele de măsurare sunt mult mai clare în TV (deci modul în care este așezată industria de advertising, în general, în raport cu asta). Iar dacă e vreun player care să schimbe lucrurile, acela nu e un independent care dezvoltă o aplicație, oricât de bună ar fi ea, ci tot giganții globali care au clădit un duopol (tot mai) puternic", a scris Stanca, pe Facebook.

Parteneri
x close