Antena 3 CNN Actualitate Media “România fără ziare” și “Televiziunea în cifre”, în noul numar The Industry

“România fără ziare” și “Televiziunea în cifre”, în noul numar The Industry

“România fără ziare” și “Televiziunea în cifre”, în noul numar The Industry
21 Mai 2012   •   21:45

Numarul 9 al The Industry - revista dedicata profesionistilor din media, dar ci celor care sunt interesati de evenimente importate care au loc in acest domeniu - este proaspat iesit din tipar si va ajunge in cel mai scurt timp in cutiile postale ale abonatilor. “Televiziunea in cifre” este articolul la care face referire coperta si in care se demonteaza o multime de prejudecati, printre care si aceea ca internetul dauneaza televiziunii. “Romania fara ziare” este un reportaj semnat de Vlad Ursulean, care a dorit sa vada cati dintre locuitorii zonelor rurale mai citesc ziare.

Peripetiile si concluziile pot fi lecturate in revista “The Industry”. Ce impact va avea, pe piata romaneasca, imprumul de 300 de milioane de dolari pe care proprietarul american al televiziunilor Pro l-a facut la Time Warner si care sunt cele mai recente trenduri TV sunt alte subiecte abordate in cel mai recent numar al revistei. “Credeti ca televiziunea moare din cauza Internetului? Fals, fiindca cele doua tipuri de consum sunt complementare si nu alternative. Credeti ca serialele americane gen CSI sau Desperate Housewives sunt cele mai populare in toata lumea? Ei, bine, nu”, afirma redactorul sef al revistei, Iulian Comanescu, in articolul “Televiziunea in cifre”, in care se aduc dovezi in sprijinul acestor afirmatii.

Amatorii pot intra in posesia publicatiei prin abonament (amanunte la www.theindustry.ro) sau achizitionand-o de la Carturesti Verona.



×
Parteneri
Prognoza meteo ANM pentru luna mai. Vremea se schimbă după Paște
x close