×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Variante pentru brandul turistic. Ce se putea alege în locul frunzei "plagiate"

30 Iul 2010   •   11:51
Variante pentru brandul turistic. Ce se putea alege în locul frunzei "plagiate" 16
Foto: mdrt.ro

Actuala identitate a brandului turistic al României a fost aleasă prin vot de către Consiliul de Brand dintre mai multe variante prezentate de compania THR. Multe dintre propuneri nu conţineau nici o imagine, iar altele includeau o frunză de arţar sau o căsuţă.

"La ultimul consiliu de brand, cei de la THR ne-au prezentat mai multe variante de identităţi vizuale ale brandului, cu diferite imagini şi diferite sloganuri, iar noi am votat-o pe cea actuală, care ni s-a părut cea mai potrivită. Există, de exemplu, o variantă doar cu ?România? şi fără nicio imagine, alta care avea ca imagine o căşută şi alta cu o frunză de stejar", a declarat fostul secretar de stat în turism şi proprietarul agenţiei Eximtur, Lucia Morariu, citată de Mediafax.

Sloganul "explore the carpathian garden" a fost votat de consiliul de brand din peste zece variante propuse de THR, printre care "to be explored", "only for travellers" sau "old country, new emotions".

"Imediat după ce licitaţia de creare a brandului a fost câştigată de către THR-TNS, ministerul a constituit Consiliul de Brand, format din reprezentanţi ai celor mai importante asociaţii din turism, diverşi oameni de afaceri, printre care George Copos sau Radu Enache, proprietarul lanţului hotelier Continental, plus reprezentanţi ai Ministerului Dezvoltării şi ai Ministerului Afacerilor Externe. Consiliul de Brand a avut trei întâlniri, unde a fost prezentat stadiul creării brandului", a mao precizat Morariu.

Lucia Morariu a făcut parte din consiliul de brand şi a însoţit delegaţia României la Shanghai, la lansarea brandului turistic.

Noul brand turistic al României a fost lansat, joi, la Shanghai, în prezenţa miniştrilor Elena Udrea şi Teodor Baconschi şi a foştilor sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Noul brand conţine sloganul "Explore the Carpathian garden" şi un element grafic reprezentat de o frunză. Acest din urmă logo a stârnit controverse în presa românească după ce s-a descoperit că seamănă izbitor cu cel al unei companii britanice de transport şi că poate fi achiziţionat de pe Internet contra unei sume derizorii.

Antena3.ro

 

 

 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati