Antena 3 CNN Economic Auto Interviu cu preşedintele Honda România: Din nefericire, românii nu sunt preocupaţi de mediu (FOTO)

Interviu cu preşedintele Honda România: Din nefericire, românii nu sunt preocupaţi de mediu (FOTO)

Interviu cu preşedintele Honda România: Din nefericire, românii nu sunt preocupaţi de mediu (FOTO)
09 Apr 2010   •   12:09
ANTENA3.RO - EXCLUSIV ONLINE // În vremuri dificile pentru piaţa auto din întreaga lume, Honda se extinde. Japonezii au deschis un nou showroom, care este şi cel mai mare din ţară, la Târgovişte. Cu ocazia acestui eveniment, Hirotomo Kani, preşedintele Honda Trading România, a stat de vorbă cu Antena3.ro. Hirotomo Kani a lucrat pentru Honda timp de 35 de ani, în peste 70 de ţări, şi, peste două luni, va ieşi la pensie. Subiectele abordate în cadrul acestui interviu au fost legate de criza economică, noul hibrid Honda CR-Z şi rechemarea în service-uri a unor modele Honda pentru problemele la sistemul de frânare şi airbag-uri.

Problemele cu rechemarea automobilelor Honda nu îi afectează pe români. Din nefericire, în această ţară oamenii nu sunt preocupaţi de mediu. Honda vrea să fie în continuare independentă, ne gândim la viitor. Noul hibrid Honda CR-Z va veni în România din vară. Vânzările vor veni de îndată ce vom avea grijă de client.

Interviu cu Hirotomo Kani, preşedintele Honda România

1.Care este interesul şi strategia de piaţă a Honda în România?

Aceste showroom-uri sunt doar hardware-ul, fundaţia, încercăm să stabilim şi software-ul prin invitarea în Japonia a personalului, care va înţelege astfel filosofia Honda. Încercăm să stabilim o reţea puternică de dealership. Nu vrem doar să vindem maşina, la fel de important ni se pare să ne ocupăm de after sales şi de customer service.



2.Cum s-a manifestat criza economică la Honda România? Cum preconizaţi că se va desfăşura anul 2010 din punctul de vedere al vânzărilor de autoturisme Honda în Romania dar şi în lume, va fi mai bine sau mai rău?

Nu este vorba doar de bani. Cândva în viitor, criza economică se va opri, nu este pentru totdeauna. Acest tip de dealership este baza, viitorul, care ni se pare mai important. Cred că vom avea succes pe această piaţă şi clienţi fericiţi.

Dacă vă uitaţi la Daimler, Renault, Nissan, cu toţii colaborează. Honda este independentă, de aceea noi ne extindem acum. Şi pentru noi este importantă colaborarea cu alte companii, dar Honda vrea să fie în continuare independentă. Vânzările vor veni de îndată ce avem grijă de client.



3.Mai multe sute de mii de maşini Honda au fost rechemate în service-uri, în intreaga lume, pentru probleme la sistemul de frânare sau la airbag-uri. Ce ne puteţi spune despre modelele comercializate în România, au şi ele probleme?

În România nu sunt probleme cu modelele Honda. Când oamenii cumpără un televizor, sau ceva foarte complicat, câteodată pot apărea probleme. Să vorbeşti cu onestitate despre un defect este important, dar şi să încerci să rezolvi problema. Este important să acţionezi rapid când se întâmplă aşa ceva.

4.Versiunea europeană a hibridului CR-Z a debutat la Salonul Auto de la Geneva, iar în showroom-urile din Romania va sosi în iunie. Vă aşteptaţi la multe comenzi de la români?

Honda CR-Z va fi adusă la Green Challenge. În privinţa vânzărilor, va depinde foarte mult de preţ. Din nefericire, în această ţară oamenii nu sunt preocupaţi de mediu, dar sunt sigur că în viitor românii vor acorda mai multă importanţă acestui aspect.





5.Cine îşi cumpără Honda în România? Un mic portret robot al celor care preferă această marcă.
Cei mai mulţi clienţi Honda sunt oameni care au propriile afaceri, în vârstă de 30-40 de ani, dar depinde şi de maşină. Sunt oameni care îşi doresc ceva diferit de la o maşină, îşi doresc un automobil cu o filosofie puternică.

6.Ştiti cumva dacă au fost selecţionaţi şi români pentru a participa la proiectul Live Every Litre, în care pot conduce prin Europa noul hibrid CR-Z?

Cel puţin un român va participa la proiectul Live Every Litre. Din 12 aprilie va fi cunoscută exact lista participanţilor.



7.În vremuri dificile pentru piaţa auto, Honda îşi deschide un nou showroom la Târgovişte, care este şi cel mai mare din România. De ce îl consideraţi necesar?

Pentru că m-am întâlnit cu proprietarul acestui showroom înainte, şi a fost de acord cu o colaborare. Este bine pentru clienţi să nu aibă nevoie să meargă până la Bucureşti ca să-şi cumpere o maşină Honda, dar şi să o întreţină la service tot aici, atunci când este necesar.

Interviu realizat de Florin Tulbure, Antena3.ro.

×
Subiecte în articol: honda
Parteneri
Orașul din Europa care cere ca ziua să aibă 26 de ore în loc de 24
x close