x close

Business cu superierburi. Afacerea care umple buzunarele

de O.P.    |    18 Ian 2013   •   13:15
Business cu superierburi. Afacerea care umple buzunarele 442

Termenul „superalimente” a intrat doar de câţiva ani în vocabularul nostru şi desemnează acele produse cu o cantitate mai mare de nutrienţi faţă de alimentele obişnute. Deşi fac parte dintr-o categorie de nişă deocamdată, piaţa creşte de la an la an, susţinută mai ales de cei care preferă stilul de viaţă raw vegan, dar şi de cei care utilizează superalimentele într-un regim de viaţă sănătos.

De câţiva ani reprezintă o tendinţă şi în România. Au o cantitate mare de nutrienţi esenţiali, cum sunt vitaminele, mineralele, grăsimile sănătoase, fitonutrienţii şi antioxidanţii şi o cantitate mică de calorii şi toxine. Sunt dense micronutritiv şi folosite în regimuri de slăbire, în cele cu restricţii calorice.

Reprezintă ceea ce afară se numeşte „superfoods”, un termen apărut în SUA în 1990 şi popularizat de puţin timp şi la noi şi tradus prin „superalimente”. O subcategorie sunt superierburile, sub formă de pudră, cu aceleaşi proprietăţi, cum ar fi spirulina, chlorella sau MSM, o formă naturală alimentară de sulf care se găseşte în alimentele crude crescute cu ploaie naturală şi nu în cele crescute în sere sau în condiţii artificiale şi care se distruge dacă este gătită.  

Citeşte mai multe despre acest subiect, pe www.incomemagazine.ro

Citeşte mai multe despre:

afaceri business
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati