Cum a ajuns Moara cu Noroc un business de milioane de euro

de A.M.P    |    13 Ian 2017   •   10:29
Cum a ajuns Moara cu Noroc un business de milioane de euro Foto: hanulmoaracunoroc.ro

Cladirea cunoscută drept Moara cu Noroc, desprinsă parcă din paginile lui Ioan Slavici, a fost construită acum peste 150 de ani, între 1834 și 1837. În anii ’80 a funcționat ca microhidrocentrală, iar până atunci a fost moară de apă. Pe vremea comunismului, majoritatea morilor de apă din zona aveau și un loc de întâlnire sau de servit masa, scrie wall-street.ro.

Actualul proprietar a cumpărat clădirea în 2007, iar la 1 mai 2012 a deschis Hanul Moara cu Noroc, Arad.

La început, Ovidiu Ciocan, asociat, a inaugurat doar restaurantul, sala de evenimente de 250 de locuri, pub-ul de 100 de locuri și un separeu de 50 de locuri. Acționarii sunt, în prezent, Ovidiu Ciocan, 20,5%, Balla Geza, 33,33% si Rodica Iotcu, 46,17%. La inceput era doar Ovidiu, în timp intervenind si ceilalti doi actionari.

“Am stiut de la inceput ca sansele de reusita depindeau de promovarea si monetizarea unui seviciu nou pe piata, si ca era important sa tratam oaspetii ca pe familia noastra si sa le oferim tot ceea ce era mai bun, de calitate superioara. Am reusit inca de la inceput sa dezvoltam un brand, poate unic in zona de vest, cu mancare specific transilvaneana (servim retete vechi romanesti, unguresti, sasesti, sarbesti, slovace, italienesti), in portii generoase, am organizat seri cu muzica traditionala, am pus la dispozitie mult spatiu verde, si un canal artifical, Canalul Morilor, care trece pe sub Moara”, puncteaza antreprenorul.

Citește continuarea pe wall-street.ro.

Parteneri
x close