x close

Cum a evoluat mall-ul romanesc. De la ancora alimentara la centru focusat pe divertisment

de O.P.    |    26 Sep 2013   •   13:32
Cum a evoluat mall-ul romanesc. De la ancora alimentara la centru focusat pe divertisment 442

Mallurile de generaţia a treia, care sunt concentrate pe facilităţi de divertisment şi petrecere a timpului liber, reprezintă 38% din stocul actual de centre comerciale din România, cuprinzând 573.000 metri pătraţi, potrivit unui raport CBRE România despre istoricul şi viitorul centrelor comerciale din România.

Acest model nou de retail a fost personalizat pe piaţa locală în special de AFI Europe România, în două malluri importante de generaţia a treia: AFI Palace Cotroceni şi AFI Palace Ploieşti.

În funcţie de mărimea proiectului, de mixul de chiriaşi şi activităţi comerciale şi de diversitatea facilităţilor de divertisment şi petrecere a timpului liber, centrele comerciale din România pot fi împărţite în trei categorii.

Proiectele de primă generaţie au fost deschise în perioada 2000 – 2006 şi reprezintă aproximativ 32% din stocul local de centre comerciale (474.000 mp). Mixul de chiriaşi este dominat de către o ancoră de food (de obicei, un hypermarket de mari dimensiuni), cu o galerie comercială adiacentă, totalizând maximum 20.000 mp, scrie incomemagazine.ro.

Citeşte mai multe despre:

mall
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati