x close

Cum poţi să învingi concurenţa în era complicată a businessului digital

de M.C.    |    03 Oct 2013   •   14:24
Cum poţi să învingi concurenţa în era complicată a businessului digital 768

Cele mai multe dintre afaceri dispar in primii trei ani de existenta. In privinta proiectelor, proportia celor care mor in faza de idee buna este covarsitoare, peste 95%. Daca ai inceput o afacere sau ai in cap un proiect indraznet si vrei sa nu te confrunti cu esecul, este evident ca trebuie sa te aliniezi la ultimele tendinte in tehnologie si comunicare. 


Sa pornim de la ideea ca ai deja un business sau un proiect si sa revenim la intrebarea din titlu: „Cum poti sa invingi concurenta in era complicata a businessului digital?

In primul rand, trebuie sa ai tehnologia de partea ta, sa stii incotro se indreapta lumea, de la telefoane inteligente la orase si case inteligente.

In al doilea rand, trebuie sa constientizezi ca un business nu poate deveni puternic si stabil daca nu are o prezenta puternica in online, daca nu comunica eficient si daca tu nu ai o buna relatie cu tehnicile de lucru specifice digitalului, comunicarii sociale si device-urilor mobile. 

Dar cum sa te pui la punct cu toate? Cum sa faci sa ajungi la toate acele informatii de care ai nevoie in businessul tau sau pentru proiectele tale? 

Cea mai simpla cale, pe care noi o stim si pe care ti-o recomandam ca fiind si cea mai eficienta, este sa participi la Internet & Mobile World, expo-conferinta care va avea loc la Romexpo pe 09 si 10 octombrie 2013

IMWorld este cel mai mare eveniment „business to business”, dedicat solutiilor digitale, mobile si de software din Romania. Aici vor fi prezenti peste 5.000 de specialisti intr-o oportunitate unica de networking, la cel mai inalt nivel. Ar trebui sa stii ca organizatorii au gandit un soft special de networking prin intermediul caruia iti poti stabili intalniri cu oricare dintre ceilalti participanti (si vorbim de nume grele), o agenda unica si cele mai avangardiste solutii de business ale momentului. 

De exemplu, la eveniment vine Nick Sohnemann, fondator si managing partner al FUTURECANDY, care deschide in prima zi de eveniment seria seminariilor, prezentand conceptul de “Innovation Hacking”. Sohnemann va vorbi despre inovatie si le va arata companiilor prezente modalitati in care pot sa anticipeze si sa se pregateasca informational si tehnologic pentru viitor. Un alt participant si vorbitor de exceptie este Daniel Jurow, un veteran al celebrei agentii R/GA, initiator al unor campanii inovative pentru Verizon Wireless, Barnes & Noble Nook, NIKEiD sau Nike Plus. Sa nu uitam ca R/GA este una dintre cele mai premiate agentii internationale la festivaluri, precum Cannes Lions, Clio Awards sau D&AD, apreciata pentru performantele ei in film, televiziune si publicitate digitala. Jurow va vorbi despre importanta construirii unui portofoliu de produse integrate si despre ‹‹Internetul lucrurilor›› 

In cea de-a doua zi, va avea loc evenimentul “All things Facebook”, organizat impreuna cu Thinkdigital, care ii va aduce in prim-plan pe Serhad Bolukcu, Facebook Market Manager for Central and Eastern Europe, si pe Weronika Sobolak, Client Partner CEE, Facebook Global Marketing Solutions.
 
„Inovatia si anticiparea viitorului sunt necesare pentru orice companie care doreste sa se dezvolte, iar in deceniul care vine ar putea deveni chiar vitale pentru supravietuirea unui business, spune, de altfel, Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld. Tocmai de aceea, organizatorii i-au invitat la eveniment pe alti doi “guru informationali”. Este vorba despre Den Odell, directorul departamentului de Web Development al agentiei AKQA (premiata ca “Agentia anului” in 2013 de catre British Interactive Multimedia Association pentru campaniile inovative, dezvoltate pentru NIKE si numita “Agentia digitala a anului” de Adweek in 2011 si 2012) si Chris Heilmann, Principal Evangelist la Mozilla. Odell este autor al unora dintre cele mai impresionante website-uri si aplicatii, pentru clienti precum Audi, Heineken sau NIKE. Iar Heilmann va prezenta componente si instrumente Web, esentiale in 2013 si in viitor.
 
Insa agenda este mult mai complexa de atat, la IMWorld 2013 vor fi prezentate peste 100 de studii de caz si vei putea discuta direct cu zeci de furnizori de solutii digitale. In „ Future Corner-ul” expozitiei, vei putea testa cele mai „hot” gadgeturi ale momentului, printre care si ochelarii Google Glass. Venind la acest eveniment, vei invata cum sa folosesti tehnologiile digitale pentru a-ti maximiza proiectele si planurile de afaceri. Preturile de participare incep de la 45 de euro iar vestea buna este ca pana vineri 27.09.2013, beneficiezi de un discount de 30% la cumpararea oricarui bilet, comandat pe www.imworld.ro.

Cifre – cheie ale IMWorld 2013:
3 lumi de explorat: Marketing Technologies, Mobile & Apps, Business Software
20 de industrii participante
25+ speakeri internationali
50+ sesiuni inspirationale
130 de companii cu cele mai avangardiste solutii digitale, mobile si software
100+ de studii de caz
5000 de participanti din mediul business
6000 mp de spatiu expozitional
Infinite oportunitati de networking
 

Citeşte mai multe despre:

Romexpo
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati