×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

FixBiz. Ce îi trebuie unui designer pentru a deveni brand

23 Iun 2018   •   19:38
FixBiz. Ce îi trebuie unui designer pentru a deveni brand 8
Photo: Pixabay

În România, desginerii fac cu greu business, pentru că sunt deja foarte mulţi care activează în acest domeniu. Cu alte cuvinte, cocncurenţa este mare. Mentorul Fix Biz din această ediţie a fost Laura Olaru. Fiind şi designer de genţi, ea a dezvăluit care este secretul succesului şi cum pot cei talentaţi să facă bani, dar şi să ajungă cunoscuţi.

Designerul vestimentar Anca Rancea a primit sfaturi importante, pentru ca afacerea ei să aibă succes.

''Dacă ne gândim la notorietate, la celebritate, dacă vrei să creezi un brand, te duci spre cei deja consacraţi. Ei te ajută mult mai mult, pentru că ei dispun financiar şi  ai parte şi de asociere de imagine. Dacă investeşti în materiale, etc., nu ştiu dacă că mai rămân bani pentru publicitate şi din păcate dacă nu îţi faci publicitate, nu exişti'', a spus Laura Olaru, designer de genţi.

 


sati