Microsoft a anunţat vineri că va
cumpăra firma de cercetare Greenfield Online Inc., pentru suma de
486 de milioane de dolari, mişcare ce va asigura accesul companiei
la date despre utilizatori, cu ajutorul cărora serviciile online vor
putea fi îmbunătăţite. Înţelegerea vine după ce
Microsoft nu a reuşit să cumpere Yahoo, compania americană de
software încercând acum să îşi îmbunătăţească
propriile servicii online prin achiziţii mai mici.
Potrivit The Wall Street Journal,
Greenfield Online foloseşte internetul pentru a face sondaje de
opinie în rândul utilizatorilor, fie că este vorba de
călătorii, cumpărături, iubitori de animale etc. Printre clienţii
săi se numără producători de bunuri de consum, cum este
Weber-Stephens Products Co, firmă ce fabrică grătare.
Compania este prezentă i în
Europa unde are un serviciu online, sub forma unui portal, numit
Ciao.com, unde consumatorii pot să comenteze şi să recenzeze diferite
produse.
Microsoft va plăti 17,5 de dolari pe
acţiune, pentru Greenfield.
Antena3.ro