×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Vânzările magazinelor online s-au triplat în perioada sărbătorilor

16 Dec 2010   •   23:24
Vânzările magazinelor online s-au triplat în perioada sărbătorilor 8
Foto: virginmedia.com
Febra cumpărăturilor de sărbători se simte şi online. În magazinele virtuale, vânzările s-au triplat deja faţă de o perioadă obişnuită a anului. E drept, şi discounturile oferite sunt substanţiale. De la haine până la plasme, românii cumpără aproape orice de pe Internet. Mai ales cei care nu au vreme să umble în căutarea darului perfect.

În spatele fiecărui magazin online mare stau zeci de angajaţi care robotesc zi şi noapte prin depozite. Fiecare click inseamnă cel puţin 3 oameni care cară în braţe sau în spate obiectul comandat. Iar înainte de Crăciun n-au timp nici să respire: mii de clienţi stau acum în faţa calculatoarelor în căutarea celei mai bune oferte.

Pagina unui singur e-magazin a avut peste un milion de vizitatori. Promoţiile sunt sufletul comerţului şi-n lumea intrenetului. Sunt reduceri pentru orice produs, de la telefoane de ultimă generaţie, camere foto, televizoare sau ondulatoare de păr.

Sunt magazine care se aşteaptă ca până la Crăciun să aibă încasări de peste 100 milioane de euro.

Magazinele online de haine o duc şi ele bine zilele acestea. Preţurile sunt mai mici decât în magazinele clasice. Spre exemplu, preţul unei rochii nu trece de 140 de lei, al unei perechi de cizme se încadrează între 90 şi 300 de lei.

Magazinele virtuale pun la dispoziţia cumpărătorilor şi un ghid al mărimilor. Comezile se fac fie prin completarea unui formular on-line cu datele cumpărătorului, fie prin apel telefonic. Coletul poate ajunge între 4 de ore şi 14 zile, iar plata se face pe loc sau prin card.
 

 





sati