Antena 3 CNN Economic Biz News Cei care cumpără online pot economisi cu 40% mai mult. Iată reducerile aplicate produselor care se vând pe net

Cei care cumpără online pot economisi cu 40% mai mult. Iată reducerile aplicate produselor care se vând pe net

Cei care cumpără online pot economisi cu 40% mai mult. Iată reducerile aplicate produselor care se vând pe net
de O.P.    |    10 Noi 2014   •   12:44

Produsele cumpărate online pot fi cu până la 40% mai ieftine comparativ cu cele achiziţionate din magazinele tradiţionale, pe perioada campaniilor promoţionale, cele mai mari diferenţe fiind înregistrate la parfumuri, cărţi, electronice şi electrocasnice, potrivit unui studiu al Millward Brown.
"Studiul «Price Index» realizat de Millward Brown România în luna octombrie a analizat efectul campaniilor promoţionale din mediul online asupra preţurilor principalelor categorii de produse. Rezultatele arată că produsele din magazinele online pot avea preţuri cu 5% până la 43% mai mici faţă de preţurile din magazinele clasice", arată Millward Brown România.

Astfel, potrivit sursei citate parfumurile sunt cu până la 43% mai ieftine în mediul online, urmate de cărţi - 27%, cuptoare cu microunde - 18%, tablete - 16%, laptop-uri - 15%, telefoane - 14%, espressoare - 13%, maşini de spălat - 10%, aspiratoare - 6%, televizoare - 5%, scutece - 5%, frigidere - 4%, aparate foto - 3% şi hrană pentru animale - 1%.

Discountul mediu de 18% aplicat cuptoarelor cu microunde a impus această categorie printre cele mai avantajoase pentru cumpărători. În cazul electrocasnicelor mari, mediul online oferă o gama variată de modele dar şi preţuri în medie cu 4-5% mai mici decât în magazinele offline de specialitate, ceea ce, cumulat cu facilităţile de livrare, reprezintă o economie importantă de timp şi de bani, menţionează studiul.

×
Parteneri
Programul magazinelor mari din România, de Paște
x close