Magazinele on-line şi-au majorat vânzările cu 325% de Black Friday

de M.Z.    |    26 Noi 2012   •   16:40
Magazinele on-line şi-au majorat vânzările cu 325% de Black Friday Foto: Mediafax/AFP

Magazinele on-line care au avut promoţii pe 23 noiembrie, de Black Friday, şi-au majorat vânzările cu 325% faţă de ziua anterioară, arată datele din sistemul PayU, remise luni, informează Agerpres.

Comparativ cu "vinerea neagră" din 2011, numărul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o creştere a numărului de tranzacţii de 104% pe 23 noiembrie 2012 faţă de 25 noiembrie 2011.

Cele mai mari creşteri au fost înregistrate de segmentul IT&C, românii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din această categorie faţă de alte zile ale săptămânii trecute.

Tranzacţia cu cea mai mare valoare a însumat 6.900 de euro.

Alte creşteri importante au avut loc şi pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucării, cărţi, bijuterii (20%), în timp ce creşteri moderate au fost observate în categoria fashion (8%).

În ceea ce priveşte valoarea medie a unei comenzi cu plata on-line, creşteri semnificative s-au manifestat în industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, în timp ce pentru alte categorii de produse, coşul mediu nu a înregistrat evoluţii semnificative.

PayU este furnizor de soluţii eCommerce integrate, deţinut de un grup multinaţional cu operaţiuni în 131 de ţări în domenii ca media, internet sau eCommerce.




x close