Antena 3 CNN Externe NATO îşi va reconstrui imaginea cu ajutorul unui specialist care a lucrat şi la Coca-Cola

NATO îşi va reconstrui imaginea cu ajutorul unui specialist care a lucrat şi la Coca-Cola

NATO îşi va reconstrui imaginea cu ajutorul unui specialist care a lucrat şi la Coca-Cola
17 Iul 2008   •   13:13

NATO va încerca să îşi îmbunătăţească imaginea pe plan mondial cu ajutorul unui expert în brand management, anunţă International Herald Tribune. Michael Stopford, un britanic de origine americană, este specialist în managementul reputaţiei şi a lucrat atât în domeniul privat, la firme precum Coca-Cola sau Exxon Mobil, cât şi în sectorul public, pentru ONU sau Ministerul de Externe din Marea Britanie.

Prin angajarea lui Stopford, NATO arată căt de mult doreşte să îşi relanseze imaginea pe plan mondial, în apropierea celei de-a 60-a aniversare.

Potrivit unor documente NATO, în timp ce americanii mai consideră incă alianţa utilă pentru securitatea lumii, germanii, britanicii, italienii sau polonezii şi-au pierdut încrederea în NATO cu 19, 12, 13 şi respectiv 8% faţă de nivelul din 2002. Este nevoie deci de o poziţionare mai bună în ochii cetăţenilor obişnuiţi, de o mai mare notorietate şi creare unei imagini favorabile a NATO, în special în Europa.

Ca prime măsuri luate, alianţa a creat recent un serviciu pe bază de internet numit NATO-TV şi un centru media destinat operaţiunilor din Afganistan.

Prioritatea lui Stopford va fi să clarifice scopurile şi activităţile alianţei pentru a obţine o mai mare acceptare din partea publicului. De asemenea el va ajuta organizaţia să explice oamenilor ce impact au acţiunile sale asupra vieţii cotidiene precum şi faptul că siguranţa nord-atlantică este un lucru obţinut cu efort şi trebuie apreciată.

Antena3.ro

×
Parteneri
Șoferii români care pot rămâne fără permis pe o perioadă de 10 ani
x close