Prima
zi de activitate la Terminalul 5 de pe aeroportul Heathrow din Londra
poate fi catalogată drept o nereuşită. Câteva zboruri au
fost anulate, iar altele au avut întârzieri. Compania
British Airways a ratat ceea ce trebuia să fie ziua de glorie, totul
transformându-se într-unmare haos.
Pasagerii
care au ajuns, joi, pe Heathrow s-au arătat complet nemulţumiţi de
modul în care s-a desfăşurat activitatea pe terminalul 5.
Oamenii s-au plâns că angajaţii aeroportului nu le oferă
niciun fel de informaţii legate de zborurile întârziate
sau amânate şi nici nu îi servesc cum trebuie.
Conducerea
British Airways a prezentat scuze pasagerilor şi i-a asigurat că se
va face tot posibilul pentru ca problemele să fie remediate la timp.
Lucrările la Terminalul 5 au început în luna septembrie 2002, pentru ca 6 ani mai târziu să fie deschis publiclui. Costurile investiţiei au atins 4,3 miliarde de lire sterline.
Antena3.ro