de O.P.   •   19 Mai 2014   •   06:39
"Am descoperit ce se afla pe Terra în urmă cu 90 de MILIOANE de ani". Descoperire IMPRESIONANTĂ în Argentina 442
Paleontologii argentinieni au anunţat vineri descoperirea rămăşiţelor fosilizate ale unui dinozaur imens, de peste 100 tone, echivalentul a circa 14 elefanţi, relatează AFP, citată de Agerpres. Este 'cel mai mare exemplar cunoscut până acum, având o vechime de cel puţin 90 milioane de ani', a declarat în presa locală Ruben Cuneo, director al muzeului paleontologic 'Egidio Feruglio' din Trelew (Patagonia, sud).

Fosilele au fost descoperite din întâmplare, în 2013, de un ţăran, pe un câmp aflat la 260 km de Trelew (1.300 km de Buenos Aires). Sunt rămăşiţele unui sauropod ierbivor, având circa 40 m lungime.

Exemplarul este 'cea mai completă descoperire a acestui tip de dinozaur la nivel mondial', a adăugat Cuneo.

În această zonă a Patagoniei, bogată în descoperiri paleontologice, s-au descoperit numeroase alte fosile, printre care rămăşiţele primului diplodocus din America de Sud, încheie AFP.