Antena 3 CNN Life Știinţă Animalul care deţine leacul pentru orice infecţie. Cercetătorii sunt fascinaţi de această descoperire

Sursa foto: Foto: wikipedia.org
05 Feb 2013   •   07:54

Oamenii de ştiinţă din Singapore spun că trupul liliecilor ar conţine leacul împotriva oricărei infecţii.  Ei spun că aceste animale au în corp unele dintre cele mai grave boli din lume, însă niciodată nu mor din cauza lor.

Liliacul este singurul mamifer capabil de zbor, iar cercetătorii din Singapore susţin că această abilitate are legătură şi cu sistemul său imunitar foarte dezvoltat. Astfel, liliecii sunt feriţi de majoritatea bolilor.

Oamenii de ştiinţă încearcă acum să afle ce face sistemul imunitar al liliacului să fie atât de rezistent. Mai mult, aceştia vor să creeze un medicament care să ferească oamenii de infecţii folosind descoperirile din ADN-ul liliacului.

Cu toate acestea, oamenii de ştiinţă spun că cercetările vor mai dura cel puţin 5 ani.

Subiecte în articol: infectie singapore