Antena 3 CNN Life Știinţă Dezvăluirea unui astronom creează o undă de șoc: Viața extraterestră e foarte aproape de Terra și nu e deloc cum ne imaginăm

Sursa foto: foto: Pixabay.com
18 Iun 2017   •   10:40

Viaţa extraterestră ar putea fi descoperită în următorii 20 de ani, însă aceasta nu vor arăta aşa cum se aşteaptă oamenii, susţin experţii, potrivit Descopera.ro.

Conform astronomului Chris Impey, cercetătorii sunt pe punctul de a descoperi microbi pe alte planete, precum Luna lui Jupiter,  Europa, deoarece acestea conţin condiţiile prielnice dezvoltării vieţii, informează Mail Online.

Deşi experţii cercetează cerul de zeci de ani, expertul susţine că am putea detecta viaţă microbiană în următorii 10 sau 15 ani, cu ajutorul instrumentelor de pe telescopul James Webb. ,,Pariez totul pe descoperirea vieţii microbiene în următorii 10-15 ani, dar nu pot garanta că vom detecta şi forme de viaţă inteligente,'' a afirmat profesorul Impey din cadrul Universităţii din Arizona.

Subiecte în articol: extraterestri NASA