Antena 3 CNN Life Știinţă Locul de pe corpul uman care ascunde 2.000 de bacterii periculoase. Vei simţi nevoia de un duş

Sursa foto: Foto: wordlesstech.com
25 Dec 2012   •   15:32

Oamenii de ştiinţă au descoperit un loc de pe corpul uman care poate ascunde până la 2.000 de tipuri de bacterii periculoase pentru organism.

Aceştia au descoperit că ombilicul, cunoscut sub numele popular de buric, ascunde până la 2.000 de tipuri diferite de bacterii.

Cele mai multe dintre aceste bacterii sunt rare şi nu au fost descoperite la mai mult de o persoană din cele 60 care au participat la studiu.

"Nu cred că este alarmant. Ştiam deja că buricul nostru nu este steril", a declarat Dr. William Schaffner, expert în boli infecţioase la Centrul Medical Vanderbilt din Nashville.

Rezultatul a venit în urma unui studiu mult mai extins, care încearcă să găsească sursa microbilor patogeni şi modul în care bacteriile de pe corp se schimbă odată cu vârsta şi tratamentul antimicrobian.

"Valul de femei care îşi fac piercing în buric a dus la un mare număr de infecţii, iar bacteriile rezistente la medicamente pot duce la adevărate dezastre".

Crimă șocantă într-un bloc din Sectorul 2 al Bucureştiului