Antena 3 CNN Life Știinţă NASA ţine planeta în suspans. Anunţul major pe care-l va face miercuri seară

NASA ţine planeta în suspans. Anunţul major pe care-l va face miercuri seară

22 Feb 2017   •   09:45

NASA va ţine o conferinţă de presă importantă, miercuri la ora 20, ora României, despre o descoperire făcută în afara sistemului nostru solar. Un eveniment major în opinia presei internaţionale, care aminteşte că agenţia spaţială americană nu organizează asemenea acţiuni decât atunci când are de făcut un anunţ răsunător, scrie RFI.

NASA a fost destul de discretă în privinţa conferinţei de presă de miercuri. Singurul lucru pe care l-a spus agenţia spaţială americană a fost că este vorba despre exoplanete, adică planete din afara sistemului nostru solar.

Chiar dacă nu ştim încă exact ce va anunţa NASA, putem specula că e vorba de o descoperire importantă despre posibilitatea ca una sau unele dintre aceste exoplanete să prezinte condiţii favorabile apariţiei unor forme de viaţă.

Nu este prima dată când NASA aprinde imaginaţia marelui public şi a cercetătorilor spaţiali. Agenţia spaţială americană a studiat mii de exoplanete în ultimii ani, în căutarea uneia capabile să găzduiască viaţă, datorită faptului că se învârte în jurul unei stele asemănătoare Soarelui nostru şi că se află la o distanţă similară celei dintre Pământ şi Soare

Subiecte în articol: NASA anunt
Guvernul a decis: Toate pensiile vor fi livrate înainte de Paşte!