Antena 3 CNN Life Știinţă Noua ORDINE MONDIALĂ. Descoperirea epocală care va transforma această ţară într-o SUPERPUTERE

de O.P.    |    05 Sep 2013   •   09:05

Resursele acestei planete sunt pe terminate. Anunţul făcut de oamenii de ştiinţă în urmă cu o lună este alarmant: omenirea a consumat în jumătate de an resursele pentru un an întreg, iar dacă păstrăm acest ritm, lucrurile nu vor sta deloc bine.

Pe acest fundal, japonezii au anunţat descoperirea care le poate schimba cursul pe scara marilor puteri ale lumii. Oamenii de ştiinţă niponi spun că au găsit o nouă energie: este vorba despre un gaz, considerat de foarte mulţi extrem de periculos, dar privit de japonezi ca pe o nouă şansă.

I se mai spune "gheaţa inflamabilă" sau clarat, şi se găseşte sub fundul mării, sub plăcile tectonice.

După ce au verificat, japonezii au ajuns la concluzia că acest gaz le va ajunge pentru următorii 100 de ani, asta după ce au verificat numai câteva porţiuni accesibile.

Potrivit estimărilor făcute de experţii japonezi, gazul îngheţat este răspândit şi în alte părţi ale globului şi poate genera mai multă energie decât resursele de petrol şi gaze naturale laolaltă.

Guvernul a decis: Toate pensiile vor fi livrate înainte de Paşte!