Specialiștii sunt uluiți. Ce s-a descoperit în apa de ploaie

de D.G.   •   03 Iul 2017   •   10:03
Specialiștii sunt uluiți. Ce s-a descoperit în apa de ploaie 817
foto: Pixabay.com

Studiile experţilor au în vedere o specie de bacterie numită Pseudomonas syringae care poate cauza îngheţarea apei, chiar dacă temperaturile sunt peste zero grade; ceea ce duce la precipitaţii.

Atunci când granulele îngheţate se formează în jurul particulelor de praf, minerale sau microorganisme, acestea cad, topindu-se pentru a deveni picături de ploaie sau fulgi de zăpadă, scrie Popular Science, citat de Descopera.ro.

Ce nu se cunoaşte este amploarea cu care aceste bacterii contribuie la formarea ploii. În acest sens, Brent Christner, care studiază bacteriile atmosferice la Universitatea din Florida, susţine că, „dacă încarci un nor cu aceşti microbi, pot crea îngheţ şi tot procesul care duce la precipitaţii.